Tuesday, September 29, 2009

ok ok lah...

2day very awal bangun...but didn go wash my face....
bergolek-golek at bed....waiting for my alarm clock to ring...
last last bangun 2 minit earlier than the alarm....haha

sampai school trus go perhimpunan...ahhhh...
bla bla bla bla bla....
suddenly heard tat
ckg jeff said:class 5i, x buang sampah...org yg bertugas kelmarin ialah hanafi...sila jalankan tugas anda hari ini...
fera n me ketawa tiba2...bcoz hearing nafi's name...lol..
sampai class sit down loh...wat again...haha
didn study apa2 since the holiday....

talking wif max...she said her fon kena rampas by her mother...
alah canot sms liao....ishhh...how to contact ur bf leh....haha
comp oso canot play...how u see my blog leh...
so i can mengumpat u at blog....haha...no lah...^^
after SPM baru u tgk my blog starting OCT til DEC...haha
pening ur head...haha
after exam eng paper 1...we chat bout max story line...
ehhhhhh...very syok tu....aiyo max...
if boleh write ur story at blog lah...so u will be the best writter in blog...haha
konon...if u wan lah..nanti masuk magazine tu...haha...famous...^^

then bincang bout shoping...i hav the feeling tat it wont jd pergi shopping lehh...
alah...if x jd how i'm suppose gonna do...
i telanjang go to the Prom Night laahh...haha...kalau betul....

mostly i cant wait 4 my uncle's wedding...teruja lah me...
my uncle's wedding dinner is at KL TOWER...wooohhhhhh...
very nice oh...i like it...when the day arrive...
i willl take a lot of pic n put it in my fb....just wait n see....
hahahaha

my mom is rushing me now....
ask me to eat dinner then go to tuition...
hmmm...mls nut still have to go...
next time baru update....
bye....may GOD BLESS US ALL...
muakssss....max....^.^

No comments:

Post a Comment